Suslenco, Alina2019-07-092019-07-092015Suslenco, Alina. Curriculumul la unitatea de curs "Strategii de marketing" : Anul universitar 2015/2016 : Pentru studenții ciclului II – studii de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi) / Alina Suslenco ; Univ. de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Fac. de Ştiinţe Reale, Econ. și ale Mediului, Catedra de științe econ. – Bălţi : [s. n.], 2015. – 10 p. : tab. – Bibliogr.: p. 9-10.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalMarketingCurriculumul la unitatea de curs "Strategii de marketing" : Anul universitar 2015/2016 : Pentru studenții ciclului II – studii de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi)Other